Портфолио

Case study

Финални дизајн
Дизајн пре Трилениума

   Kлијент: Лорме

   Задатак: Унапредити продајне резултате, креирати препознатљив имиџ бренда уз промену дизајна / визуелног идентитета комплетног асортимана производа

   Решење:
 Креирање стратегије комуникације за бренд, редизајн амбалаже / паковања, дизајн и продукција додатног пратећег промо материјала

   Резултат:  Повећање обрта за више од 4 пута!

Ми радимо СА нашим клијентима

Наш посао није уметност спонзорисана буџетом наших клијената, већ постизање резултата које смо зацртали заједно са нашим клијентима. Дизајн је један од видљивих, разних појавних облика нашег посла. Али, да бисмо дошли до финалног изгледа (дизајна, layouta…), неопходно је проћи пуно фаза невидљивог дела посла: истраживања тржишта, стратегије комуникације, израде креативног концепта… Много фаза за чији опис је потребно много више од простора на овој страници.

Стога, укратко – на приложеним сликама приказано је како је једна од етикета (у конкретном случају тигања за палачинке) изгледала пре и после урађеног пројектног задатка. Разлика је приметна, али кључан је РЕЗУЛТАТ: контигент робе са новим дизајном, продат је за три недеље, док је по спецификацијама идентичан контигент са претходним дизајном продаван три месеца! Другим речима, обрт је повећан за више од 4 пута!!!

Контактирајте нас како би сазнали како Вама можемо да помогнемо да побољшате продају и/или побољшате неке друге пословне резултате – створите препознатљив бренд, повећате brand awareness, побољшате имиџ…

Фотографија производа